HELLO !

Zachęcam do wysłuchania piosenki powitalnej. Kto już potrafi głośno śpiewa 🙂

p.s. (pewnie pamiętacie nasze ruchy? Jeśli nie teledysk do piosenki Wam pomoże 🙂 )

 

A teraz poznajcie nowe słówka w języku angielskim:

– book (książka)

– doll (lalka)

– car (samochód)

– blocks (klocki)

– ball (piłka)

– teddy bear (pluszowy miś)

-drum (bęben)

-robot (robot)

-plane (samolot)

-train (pociąg).

  • Na początek nie pokazujcie proszę dzieciom obrazków z galerii, tylko spakujcie do plecaka czy jakiegoś worka zabawki, tj. lalka, samochód, klocki, piłka, pluszowy miś i książka. Dziecko wkłada rękę do worka i próbuje po dotyku zgadnąć co to jest, następnie wyciąga z worka jedną rzecz.

Zapytajcie dziecko “What’s this?” (Co to jest?) Podajcie nazwę w języku angielskim.

Dziecko powinno powtórzyć nazwę cicho, potem głośno, grubym/cienkim głosem.

W ten sam sposób kontynuujecie zabawę, aż worek będzie pusty 🙂

 

Teraz czas na zabawę “What’s missing?”

Możecie również wykorzystać zabawki z poprzedniej zabawy.

Rozłóżcie przedmioty przez dzieckiem, następnie dziecko zamyka oczy – “Close your eyes”.

Schowajcie jedną zabawkę i powiedzcie “Open your eyes” – dziecko otwiera oczy i próbuje zgadnąć, którego przedmiotu brakuje (oczywiście w języku angielskim).

 

Z kartami obrazkowymi z galerii możecie pobawić się w “Memory” – wystarczy je wydrukować lub namalować obrazki podwójnie. Odkrywajcie karty na zmianę wypowiadając nazwę przedmiotu po angielsku.

 

W galerii znajdziecie też ilustracje fragmentów zabawek (nie musicie tego drukować). Zadaniem dziecka jest odgadnięcie, której zabawki jest dany fragment – po angielsku :).

 

Pozdrawiam serdecznie!

Have fun! 🙂