Zamierzenia wychowawczo- dydaktyczne Październik

PLANY PRACY WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNEJ – PAŹDZIERNIK

Tematyka:

JA I MOJA RODZINA

BEZPIECZNA DROGA DO PRZEDSZKOLA

JESIEŃ W PARKU I W OGRODZIE

POBAW SIĘ ZE MNĄ

Dziecko:

  • odczuwa przynależność do rodziny
  • zna imiona i stopień pokrewieństwa członków swojej rodziny
  • wie, jakie są wartości związane z rodziną
  • potrafi narysować portret
  • uczestniczy w zabawach ruchowych
  • rozpoznaje zapis swojego imienia
  • wyróżnia głoski w nagłosie
  • słucha uważnie wiersza
  • wypowiada się na temat utworu
  • przedstawia swoje skojarzenia i wyobrażenia za pomocą rysunku
  • wskazuje poznane litery przelicza elementy na ilustracji
  • jest spostrzegawcze
  • używa wyrazów określających stosunki przestrzenne
  • wypowiada się na temat swojej rodziny
  • czerpie radość ze wspólnej zabawy na powietrzu
  • odczuwa przynależność do grupy przedszkolnej
  • mówi o swoich upodobaniach
  • rysuje po śladzie
  • rozpoznaje figury geometryczne
  • jest spostrzegawcze
  • uczestniczy w zabawach ruchowych
  • współdziała podczas zabawy
  • mówi o swojej rodzinie
  • wypowiada się na temat obrazka
  • kreśli wzory i pisze litery po śladzie
  • wie, jak zbudowane jest drzewo
  • akceptuje ustalone zasady i stosuje się do nich
  • wykonuje składankę z papieru według instrukcji
  • ozdabia swoją pracę
  • uczestniczy w zabawach ruchowych
  • orientuje się w przestrzeni i na kartce papieru
  • łączy obrazki, których nazwy się rymują
  • zna i wykonuje swoje obowiązki domowe
  • wypowiada się swobodnie na bliskie mu tematy
  • ustala znaczenie obrazków
  • odczytuje symbole graficzne
  • przelicza i klasyfikuje elementy
  • rozumie określenia związane z położeniem przedmiotów w stosunku do innych przedmiotów
  • odczuwa przynależność do grupy przedszkolnej