Zamierzenia wychowawczo- dydaktyczne Październik
PLANY PRACY WYCHOWAWCZO-DYDAKTYCZNEJ – PAŹDZIERNIK
Tematyka:
JA I MOJA RODZINA
BEZPIECZNA DROGA DO PRZEDSZKOLA
JESIEŃ W PARKU I W OGRODZIE
POBAW SIĘ ZE MNĄ
Dziecko:
- odczuwa przynależność do rodziny
- zna imiona i stopień pokrewieństwa członków swojej rodziny
- wie, jakie są wartości związane z rodziną
- potrafi narysować portret
- uczestniczy w zabawach ruchowych
- rozpoznaje zapis swojego imienia
- wyróżnia głoski w nagłosie
- słucha uważnie wiersza
- wypowiada się na temat utworu
- przedstawia swoje skojarzenia i wyobrażenia za pomocą rysunku
- wskazuje poznane litery przelicza elementy na ilustracji
- jest spostrzegawcze
- używa wyrazów określających stosunki przestrzenne
- wypowiada się na temat swojej rodziny
- czerpie radość ze wspólnej zabawy na powietrzu
- odczuwa przynależność do grupy przedszkolnej
- mówi o swoich upodobaniach
- rysuje po śladzie
- rozpoznaje figury geometryczne
- jest spostrzegawcze
- uczestniczy w zabawach ruchowych
- współdziała podczas zabawy
- mówi o swojej rodzinie
- wypowiada się na temat obrazka
- kreśli wzory i pisze litery po śladzie
- wie, jak zbudowane jest drzewo
- akceptuje ustalone zasady i stosuje się do nich
- wykonuje składankę z papieru według instrukcji
- ozdabia swoją pracę
- uczestniczy w zabawach ruchowych
- orientuje się w przestrzeni i na kartce papieru
- łączy obrazki, których nazwy się rymują
- zna i wykonuje swoje obowiązki domowe
- wypowiada się swobodnie na bliskie mu tematy
- ustala znaczenie obrazków
- odczytuje symbole graficzne
- przelicza i klasyfikuje elementy
- rozumie określenia związane z położeniem przedmiotów w stosunku do innych przedmiotów
- odczuwa przynależność do grupy przedszkolnej