CO TYGRYSKI ROBIĄ W LUTYM
- Rozpoznawanie bohaterów znanych baśni, utrwalanie zasad korzystania z książek, poszanowania ich.
- Rozwijanie umiejętności dokonywania analizy i syntezy słuchowej, poznawanie małych liter i wielkich liter.
- Zapoznanie z zapisem cyfrowym liczby 9.
- Utrwalanie poznanych zapisów cyfrowych liczb.
- Rozwijanie sprawności fizycznej.
- Reagowanie na ustalone sygnały, wykonywanie układu ruchowego do piosenki,
- Rozwijanie sprawności manualnej, rozwijanie umiejętności posługiwania się instrukcją.
- Rozwijanie aktywności werbalnej, przedstawianie słowami uczuć i nastroju.
- Zapoznanie ze zjawiskiem topnienia, poznawanie substancji, które topnieją.
- Rozwijanie myślenia przyczynowo- skutkowego.
- Dostrzeganie piękna muzyki, rozwijanie umiejętności grania na instrumentach perkusyjnych, poruszania się w rytm muzyki.
- Utrwalenie nazw wybranych instrumentów muzycznych.
- Rozwijanie analizy i syntezy słuchowej, rozpoznawanie i nazywanie poznanych liter, rozwijanie słuchu fonematycznego.
- Rozwijanie umiejętności dodawania, dodawanie w zakresie 9.
- Rozwijanie sprawności manualnych.
- Próby wyrażania nastroju utworu muzycznego barwną plamą, korelacja muzyki z plastyką.
- Rozwijanie aktywności twórczej
- Rozwijanie preorientacji zawodowej, poznanie różnego typu zawodów, wzbogacenie słownictwa o słowa związane z omawianymi zawodami.
- Wyposażenie dzieci w podstawowe umiejętności w zakresie warsztatu plastycznego, co umożliwi im rozwój wyobraźni, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wiary w swoje możliwości.
- Kształtowanie umiejętności współpracy w grupie.
- Usystematyzowanie wiedzy dzieci na temat znanych im zawodów, tworzenie dłuższych wypowiedzi na temat zawodów.
- Rozumienie wagi pracy ludzkiej, poznanie specyfiki pracy malarza.
- Rozwijanie umiejętności planowania własnych działań.
- Rozwijanie sprawności fizycznej.
- Rozpoznawanie bohaterów znanych baśni, utrwalanie zasad korzystania z książek, poszanowania ich.
- Rozwijanie umiejętności dokonywania analizy i syntezy słuchowej, poznawanie małych liter i wielkich liter.
- Utrwalanie poznanych zapisów cyfrowych liczb.
- Rozwijanie sprawności fizycznej.
- Reagowanie na ustalone sygnały, wykonywanie układu ruchowego do piosenki,
- Rozwijanie sprawności manualnej, rozwijanie umiejętności posługiwania się instrukcją.
- Rozwijanie aktywności werbalnej, przedstawianie słowami uczuć i nastroju.
- Zapoznanie ze zjawiskiem topnienia, poznawanie substancji, które topnieją.
- Rozwijanie myślenia przyczynowo- skutkowego.